Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Annie - 2 augusti 2010 21:36

måste berätta om en liten pinsam och förvirrad händelse som inträffade nu på kvällen. Jag hade legat och sovit nu på kvällen då jag känt mej väldigt trött den senaste tiden. Sov väl kanske från 19-21. Klockan 21 så slår jag upp ögonen och tittar på väckarklockan. (en som inte är digital) Visarna står att kl är nio. Jag kastar mej upp ur sängen med ett ryck och frågar Marcus som sitter vid datorn, Vilken tid börjar jag jobba idag??!! och springer in i köket där jag har mitt schema. Marcus som sitter som ett frågetecken säger att men de e juh måndag idag. Jag fräser tillbaka att det är det juh inte alls!! det är juh tisdag! Då hör jag hur marcus säger, Men älskling det är måndag idag. Det är kväll nu... Då kopplade det för mej att klockan kanske hade visat 21. Det fanns det juh absolut inte en tanke på när jag kastade mej upp ur sängen utan jag var helt övertygad om att jag sovit hela natten och att det nu var tisdag morgon. Haha ja vi fick oss ett skratt iaf och nu känner jag mej fortfarande lite lätt förvirrad.


I övrigt så har det inte hänt nå speciellt. Har jobbat idag och hela helgen. Är stall ledig idag då Helena rider Hannah.


Jag red Hannah igår. dressyrade på ängen igen och det gick faktiskt hyfsat iaf. Hannah var lite trött och det var en tryckande värme igår kväll så det var ganska tungt att rida. Men vi kämpade på bra iaf.


/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards