Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Annie - 13 augusti 2010 23:39

Det är ungefär vad min häst sysslar med iaf. När vi väl fått ordning på en sak så hittar hon på något nytt hyss att börja med.

Idag när vi red så var formen bra och hon lyssnade fint i övrigt FÖRUTOM när jag skulle sakta av från trav till skritt. Då körde hon upp huvudet och studsade som en tok. Och det gjorde hon var enda gång. Tillslut fick jag till några som var någorlunda bra där hon iaf inte studsade rakt upp så då fick det vara bra.


Vet inte riktigt vad det är som tagit åt henne då hon verkligen verkar testa alla gränser som finns nu. Nåja det är väl bara att fortsätta visa vad hon får och inte får göra. Men har en känsla att jag kommer få käka sand här någon dag om hon fortsätter såhär.


/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards