Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Annie - 12 augusti 2010 21:33

så jag tänkte passa på att skriva några rader..


Har kommit hem från stallet för en liten stund sedan.

Både mamma och marcus var med. Blev lite lätt förvånad när mamma ringde och ville komma till stallet för att hälsa på hästen då hon är totalt livrädd för hästar.

Men hon vågade t o m klappa lite på Hannah.


Red hannah idag och fokuserade mest på att få henne lång och låg och att hon skulle lyssna på hjälperna, och det gick iaf bättre. Mot slutet sträckte hon riktigt bra på nacken och kom igång och slappnade verkligen av.

Verkligen skönt.

Sen är det juh tur att man har en sambo som har blivit intresserad som kan påminna mej om saker som jag själv måste träna på.. som tex blicken och andra små bra kommentarer.


Men nu har jag bestämt mej att vi verkligen ska få ordning på allt jag och Hannah så nu blir det riktigt hårdträning och sluta att bara lalla runt. Jag har gett mej f*n på att jag ska få till allt och att det ska fungera.


Nåja nu ska jag äta lite poppisar som älsklingen precis poppat.

Mums.


/Annie

Av Annie - 12 augusti 2010 00:28

Jaha.. var till holmen och tränade igår.. Ja vet inte riktigt vad jag ska säga... Gick väl inte direkt bra... Men fick iaf en del bra tips som jag ska träna vidare på...


Så nu ska vi fortsätta med våran träning och förhoppningsvis så ska vi få kläm på allt. Skam den som ger sig..


Var till stallet nu på eftermiddagen och travade loss henne och hon gick iaf bättre idag än vad det gick igår.

Marcus överraskade mej när jag var i stallet, han hade tagit en promenad och kom gåendes till stallet och hjälpte till med det sista och nattningen.


Nu börjar kudden att ropa efter mej så det är dags att gå och sova.


God natt.

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards