Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Annie - 15 augusti 2010 23:19

Idag tog vi nog iaf ett steg framåt igen jag och Hannah. Känslan var mkt bättre idag och det var inte alls nå studs och bråk. Formen kan vi juh fortfarande disskutera men det var iaf ett steg i rätt riktning. Formen kommer nog att komma på plats så snart jag kommer till ordentlig ridning. Just nu är det som att jag glömmer bort delar av min egen kropp och kan som inte få ordning på alla olika delar som ska funka samtidigt. Och då kan jag juh inte kräva mer av hannah heller. Vet som inte riktigt vad som har hänt, Jag hade betydligt mer koll och ork i somras än vad jag har nu.

Men passat idag var iaf mer avslappnat än vad det varit på länge.


Igår fick Hannah vila efter att ha gått hela veckan.

Marcus var med till stallet och hjälpte till då jag mådde skit dåligt.

Och idag tog han en promenad och kom när jag satt och red. Jag tycker det är så roligt att han vill komma med till stallet.


Nåja.. nu börjar det bli dags för sängen så man orkar upp till jobbet i morgon.


God natt.

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards