Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Annie - 5 augusti 2010 15:51

Ja nu är den här jobbveckan snart över oxå. Ska bara klara av resten av kvällen idag. (jobbar delad tur) och så morgondagen. Är ledig i helgen!


Annars har det inte hänt nå speciellt under veckan.


I tisdags var jag till stallet och red ut med Hannah. Hon var pigg men lyssnade bra. Jag red inte med några större krav utan mer drev på så hon hon kom igång ochklev på ordentligt. Stod upp i lättsits och bara lät henne gå.


Igår så ösregnade det ute men vi red ut efter vägen iaf. Red ut med Helena och A. Hannah var riktigt fin och det blev mkt sidvärts både fram och tillbaka över vägen och längst med oxå. Härlig känsla när hon som redan går i form och bromsar lite för att det regnar och man verkligen kan rida på därifrån. När vi kom tillbaka stallet så var vi som två dränkta katter men det gjorde inte så mkt. Vi var nog nöjda båda två.

Fast vi behöver träna på att galoppera ute med sällskap utan att hon stressar upp sig. För när hon stressar så blir jag stressad. Och det blir inte så bra. Det är juh absolut inga problem att galoppera ute när vi är själva, då är hon så lugn och sansad. Så det är något vi får ta tag i.


Nåja nu börjar det snart bli dags att åka tillbaka till jobbet.

/Annie 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards