Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg under mars 2012

Av Annie - 5 mars 2012 13:15

Igår tog jag ut Hannah och longerade henne en stund och sedan fick hon springa runt lös med inspänningarna, alltså typ löslongering fast över hela ridbanan. Och hon var riktigt duktig. Hon vände snett igenom några gånger och bytte varv utan problem och hon gjorde självmant några riktigt snygga travökningar på diagonalen. Väldigt snygga och luftiga måste jag säga, haha nog är hon juh för söt.


 


Jag har däremot sett nu att Hannah nästan börjar vara lite tjock!! Hon som alltid har haft så svårt att hålla hullet. Nu får hon juh ett hö med väldigt bra värden så nu är hon nästan lite väl rund. Ska även minska ner höet nu lite då hon fått så pass mycket så hon nästintill gått på fri tillgång men nu märker jag att hon inte äter upp allt alltid och hon är uppe i hull så nu behöver hon inte alls få så överdrivet mycket utan kan få en mer "normal" foderstat. Så nu vill jag att det ska bli vår så vi kan rida ut och galoppera ordentligt och träna kondisen. Jag som inte ens trodde att Hannah kunde bli tjock. :P

Av Annie - 5 mars 2012 10:55

ojoj nu har det varit dåligt med uppdatering. Någon som har saknat mej?? :P


Ne men det har varit alldeles för dåligt med tid, Har jobbat. Sedan stallet som vanligt men jag har ansvaret för intaget och nattningen av alla hästar då ägarna är utomlands. Så stallet tar lite längre tid, Men Marcus är så snäll och hjälper mej med allt och jag måste juh säga att han är så duktig. Han har absolut inga problem med att leda och hantera hästarna. :)

Men därför har bloggen varit väldigt lågprioriterad. Har även haft problem med astman igen de senaste dagarna. Inget jätte allvarligt men tillräckligt för att man ska bli väldigt trött av det.


Men ska försöka hålla igång uppdateringen lite mer iaf. Nu tror jag att jag har fått ordning på mms bloggandet oxå så om inte annat kanske det kommer upp lite bilder så det inte är helt dött här.

Av Annie - 4 mars 2012 12:26

Mys på hög nivå. <3

 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards