Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Annie - 1 oktober 2012 11:46

Och helgen har gått alldeles för fort i vanlig ordning.


Men det har iaf varit en väldigt trevlig helg. Började med stalljour på lördag morgon och när stallet och allt var klart åkte jag och Frida till stan och sprang i lite affärer. Köpte lite nya kläder och smink innan vi gick till myggan och åt och fikade och bara surrade.

Åkte hem och vilade en stund för att sedan åka tillbaka till stallet för att ta in hästarna. Sen hem och göra sig iordning för kvällens party! Och vilket party det blev med finaste flickorna. En av de roligaste och galnaste kvällarna på länge och vi träffade många roliga och fina människor ute och det var verkligen en kanonrolig kväll! Och ja åkte hem glad och nöjd när hotellet stängde kl 3.

Länge sedan jag haft såå roligt ändå.


Söndagen blev verkligen lugn med mycket sömn och obligatoriska bakispizzan innan jag åkte till stallet för att fixa allt.


Och idag är det som sagt måndag igen och tiden bara rusar iväg. Redan första oktober juh. Snart är det vinter och jul och allt haha. Känner mej väldigt trött hela tiden så kan någon snälla skänka mej lite energi?!


Nåja nu dags för lunch! ha det så fint!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards