Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Annie - 5 oktober 2012 13:42

Mina mål med Hannah.


Vi ska nu jobba mer på grunderna och finslipa på detaljer som behöver jobbas på.

Vi ska försöka utvecklas ännu mer framåt och börja jobba ännu mer på samling och skolor och få det att sitta utan protester och krusiduller.


Målet inom den närmsta tiden är iaf att jobba på grunderna, formen och detaljer. Vi är såpass sammansvetsade i ridningen nu att nu ska det börja finjusteras och ordnas. För det finns saker som kan bli ännu bättre.

Det är dags att öka kraven på oss ett snäpp och sträva framåt.


Tävlings säsongen är slut för våran del för i år. (ja dressyrtävlingarna här uppe är slut för i år så finns som inget alternativ heller) Och till våren ska vi ut igen på tävlingar och försöka få till stadiga rundor och förbättra oss och få mer rutin. (Eller jag ska få mer rutin, och jag och Hannah som ekipage) och därefter får vi se hur vi går vidare.


Även här har jag långsiktiga mål och planer som jag inte tänker dela med mej av just nu och även med Hannah kommer jag att göra en ny utvärdering till våren och därefter göra om målen och planerna.


När det gäller hoppningen så kommer jag att försöka börja hoppa Hannah lite smått själv och se hur mitt mod utvecklas. (Har juh faktiskt varit hoppryttare, så jag borde juh faktiskt kunna komma tillbaka lite mer till det)

Men när det gäller seriösare hoppning och hoppträning så överlåter jag det till Frida som hoppar Hannah kanon och därför känns det lugnt och tryggt att överlåta det till henne.








Av Annie - 5 oktober 2012 10:36


 


Ungefär såhär känner jag mej idag! Är så kopiöst trött så risken finns att jag somnar vid skrivbordet. Hoppas inte min chef ser det bara. ;)


Men idag är det äntligen fredag! Så härligt och ser fram emot helgen.



Nu ska jag fortsätta hinka i mej kaffe och hoppas på att vakna till liv.

 


Ha en härlig fredag!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards