Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Annie - 8 oktober 2012 11:00

Jag är less på att vara konstant trött. Jag är trött på att alltid bli prioriterad sist. Jag är less på att inget ska funka. Jag är less på personer som säger saker men gör nått helt annat. Jag är trött på att alltid vara konstant pank trots att jag precis fått lön. Jag är less på att ställa upp på folk när jag inte får något tillbaka. Jag är trött på folk som tjorvar och är omständiga. Jag är less på att folk ska pika en. Är trött på att folk ska lägga sig i allt.

Jag är less på att bli tagen för givet. Jag är trött på vädret. Jag är less på att inte ha tid.
Men vet ni vad jag är mest less och trött på?! Att vara less och trött, för det har jag verkligen inte tid med i livet!


Därför ska jag sluta vara trött och less på saker. :)
Ut med det gamla, in med det nya!


Nu ska det bli ändring på saker. :P


Måndag morgon.. Märks det?! ;)


Nu fick jag iaf gnälla av mej lite grann.

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards