Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Annie - 1 juni 2012 09:55

Ja herregud vad tiden går fort. Idag är det redan första juni, dock känns det som höst ute då det bara är 10 grader och halvdåligt väder ute. Undra om det någonsin blir sommar??! Känns då inte som det just nu iaf. Hoppas verkligen att värmen kommer snart.


Igår fick bägge hästarna vila, Var bara dit och gav dem sitt kraftfoder och gjorde höpåsarna och sedan fick bägge två komma ut och beta lite. Vi hade grillkväll på jobbet så därför fanns det inte riktigt tid till något annat. Så när jag var klar i stallet så var det bara att åka hem och byta om för att åka tillbaka till jobbet och äta grillat och vara lite social.


Ikväll får vi se vad jag hittar på med pållarna.

Ihelgen väntar iaf stalljour igen så här blir det ingen vila. :P Ne men det borde nog gå väldigt smidigt om nu hästarna sover ute i helgen. Beror lite på vädret.


Skönt med fredag idag iaf!!



Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards