Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Annie - 12 juni 2012 10:37

Igår fick hästarna äntligen komma ut på bete. Åh vad lyckliga de var och man ble glad bara av att se dem så lyckliga. Det är 4 hästar som går tillsammans och Hannah har fått sig en beskyddare i form av boxgrannen Bufflan. Pluppen hänger ihop med gamla hagkompisen då istället. Hannah var så lycklig att få sträcka ut i stor hage med kompisar och Pluppen njöt för fullt han med, Betesläpp är verkligen så roligt att se! 


Det verkar fungera bra med alla tillsammans och det är skönt. Är bara Hannah och en valack som behövde göra upp lite men det löser sig nog. Igårkväll stod då alla 4 så lugnt på rad och tuggade gräs. :)


Ikväll blir det att åka och städa ur boxarna och stallet och mocka ur hagen så det blir snyggt och klart där.

Så det blir kvällens uppdrag, finns iaf inte brist på saker att göra. ;)

Av Annie - 12 juni 2012 09:17

Var juh som sagt på massage igår och det var tydligen mer än välbehövligt. Herregud vad han ojade sig när han kände igenom min rygg. Och jag som inte alls har tyckt att det varit så farligt förutom att jag känt av låsningen lite mellan skulderbladen och lite huvudvärk. Hmm vaddå att man har höjt sin smärttröskel hela tiden.

Han frågade om jag varit med om nåt trauma haha typ ett hårt slag eller ramlat av hästen, och det har jag juh inte så det var tydligen ganska illa. Men efter att ha fått masserat upp krampen i musklerna och knäckt upp skulderbladen och även alla låsningar jag tydligen hade i nacken så är jag nu som en ny människa. Även om jag kände mej ganska mör igår och även lite öm i ryggen. men han sa även att jag nog kommer bli ganska påverkad av behandlingen nu i några dagar då det satt så ordentligt som det gjorde.


Nåja nu är det iaf åtgärdat och just nu känner jag mej ganska bra, Öm men kan iaf andas bättre.

Och jag som inte tyckte att jag hade de så illa i ryggen. :P



 

Av Annie - 12 juni 2012 08:16

Äntligen har hela gänget fått komma ut på bete! lyckliga hästar. :-D

 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards