Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Annie - 27 juni 2012 13:15

Jag har strukit mej från tävlingen på lördag oxå. Pga flera orsaker och en av dom (och egentligen den största såklart) är att Hannah inte är helt igång. Jag har inte haft orken eller tiden riktigt att hålla igång henne fullt ut så hon har gått på halvfart i någon vecka nu och då känns det inte riktigt schysst att åka iväg på tävling. Vi får helt enkelt se till att komma igång igen nu och så satsar vi på tävlingarna i höst istället. Då ska även Pluppen ut och tävla så då har jag bägge och det ser jag fram emot. :)

Känns lite surt ändå då jag var rktigt sugen på att tävla men känner ändå att det inte är värt att åka i dagsläget. Hästarna är viktigast!

Sen att det har lovat regn och blåst hela dagen på lördag gör juh att det känns liiiite bättre iaf. ;)

(Även om nu regn inte bekommer mej sådär jätte mycket men det är juh alltid trevligare att rida i bra väder haha)


 




 

Av Annie - 27 juni 2012 10:37

Alltså 8 grader, spöregn och blåst! Detta måste juh vara ett skämt!! man undrar juh om det är slutet på juli eller slutet på september nu? Ska det aldrig bli sommar här?? Kan man bli annat än deprimerad och bitter?

Nåja nu ska jag inte klaga på vädret nå mer.


Jag har fått ont i halsen igen! och jag som inte ens hunnit bli helt frisk från förra förkylningen ännu. Jobbade juh första dagen i torsdags förra veckan efter att ha legat hemma en vecka då och så ska det komma tillbaka igen?! Känns mindre kul. Och jag är så galet trött nu så det är i princip omöjligt för mej att vakna på morgonen, och det är väldigt jobbigt faktiskt. Men det är väl inte så konstigt med tanke på vädret vi har.


Skulle helst vela sätta mej på första bästa plan nu och åka utomlands till nåt härligt land med sol och värme!


 



 






     








Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards