Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Annie - 6 december 2011 16:00

Dessa bilder är från i slutet på April och är knäppta av Jonna.


Har inte visat dessa tidigare men bjuder lite på mej själv nu.








 

Av Annie - 6 december 2011 13:57

Idag är det årets sista hesseträning. Men jag kom fram till att jag behöver spara så mycket pengar jag bara kan så därför kom jag på idén att fråga om Linnea ville rida Hannah på min tid ikväll istället. Tänkte då hon ändå rider Hannah så kan det vara bra och roligt för henne att få rida för en tränare och få lite extra hjälp.

Så hon tackade så gärna ja till detta så därför ska hon rida träningen ikväll. Jag ska däremot åka dit och titta och kanske få lite tips från backen. Och sedan är det juh bra då Hesse känner till Hannah ganska bra då både jag ridit en del för honom och även Helena då hon hade Hannah.


Så det blir kanonbra för både Linnea och Hannah tror jag. :)


     



 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards