Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Annie - 23 december 2011 12:47

Är så sjukt nyfiken på vad det är i paketet. Älsklingen har köpt en födelsedagspresent åt mej, men den får ligga under granen ändå. :-) sötwilma var tvungen att vara med på ett hörn oxå. :-P

 
Av Annie - 23 december 2011 11:19

min stjärna!

 
Av Annie - 23 december 2011 10:15

Eftersom jag är så extremt frusen av mej så skulle jag verkligen behöva och vilja ha ett par riktigt varma och sköna skor att kunna ha i stallet. Och enkla som man bara kan dra på och av väldigt enkelt. Som tur är så har denna vinter inte varit speciellt kall ännu och det tackar jag verkligen för. Tycker det är alldeles lagom med lite snö så det blir ljust och absout inte kallare än -10. Är det så kallt så fryser jag och det är bara jobbigt. Några få minusgrader så snön stannar kvar är alldeles lagom. Hmm insåg att jag bor i fel del av landet då egentligen.


Men men tillbaka till skofrågan då. Vill ha något varmt och enkelt och har spanat en hel del på dessa från HV polo.


 

Uggs tycker jag inte är de snyggaste skorna direkt men de verkar väldigt varma att kunna gå med i stallet. Så dessa skulle jag kunna tänka mej att ha isf. (Och bara i stallet, skulle nog inte vela ha uggs till vardags då det finns betydligt snyggare vinterskor man kan ha då) men man spenderar ändå många timmar i stallet varje dag och då vill man ha mysigt och varmt  på fötterna och då skulle nog dessa passa perfekt. :P


Har även tittat en del på dessa, oxå de från HV polo.

 

Verkar juh oxå varma och enkla att dra på och av. (dock var inte de helelr sådär jättesnygga men ändå)

I mitt fall är värme viktigare än utseende.


Vilka skulle ni ha valt av dessa?

Av Annie - 23 december 2011 09:41

Hannah har börjat bli ett riktigt sto nu. :P Nej men hon har fått lite humör nu då hon i onsdgas högg mot mej när jag skulle dra sadelgjorden! Och det har väl aldrig någonsin hänt tidigare att Hannah hugger. Detta var då första och enda gången. Jag morrade lite åt henne och då stod hon som ett ljus sedan igen. hon gör som aldrig något extremt eller för att vara dum så det räcker med att man bara säger till lite lätt så slutar hon. (hon surade då inte det minsta igår när jag drog sadelgjorden så jag vet inte riktigt vad hon pysslade med.) Sedan har hon börjat vifta en del på svansen när man rider, speciellt i galoppfattningarna när jag verkigen ber henne fatta korrekt och sätta sig lite mer på baken, hon tycker väl att det är lie jobbigt då jag kommer åt henne mer och ställer högre krav.

Ja jag kan inte annat än skratta åt henne ändå. LillHannah har börjat bli stor. Och det är väl lite på tiden då hon faktiskt blir 10 år nästa år. :P

Nej men skämt och sido. Självklart tolererar jag inte att hon ska vara sur när man sadlar eller några andra olater, men eftersom jag känner Hannah och vet att hon är jordens snällaste och aldrig skulle göra något så kan jag faktiskt skratta lite åt henne dessa gånger. (dock säger jag juh självklart åt henne om hon gör något hon inte får)

Hon har inte ont någonstans eller "sjuk" på något annat sätt som orsakar att hon gör såhär. Har känt igenom henne ordentligt och kollat allt så det är inte något sådant. (tänkte bara förtydliga det, så ingen tror att det kan vara något sådant som ligger bakom) Utan hon är då så pigg och glad som vanligt. Dock är hon brunstig nu så det kan nog bero på det.

ja lilla hjärtat har börjat växa upp. :P


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards