Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Annie - 20 december 2011 15:47

Idag är det ett år sedan vi fick hem lilla söta Wilma.


  





Några bilder från de första dagarna.


Tänk vad snabbt tiden går, fast samtidigt känns det som att vi alltid har haft henne.

Min lilla trollunge!  

Av Annie - 20 december 2011 14:27

Oj oj nu har det varit dåligt med tid på sistone igen.

Har verkligen inte haft tid eller ork till att blogga.


Det känns som att jag spenderat de senaste dagarna i bilen, även om så nu inte är fallet men ändå.

Torsdags var det juh motörhead konsert och det var riktigt roligt att se. Jag var chafför så jag körde både dit och hem på natten och det var riktigt skitväder och ganska jobbigt att köra. Sov några få timmar och så upp och jobba på fredag.

Fredagen blev lugn då, var i stallet efter jobbet och sedan blev det att slöa i soffan medans marcus var ute med några kompisar och kollade på något band som spelade. Jag orkade dock inte följa med. Men satt ändå vaken tills Marcus kom hem då jag av någon anledning inte alls kunde somna. Var nog lite övertrött.


Lördagen åkte vi iväg till Piteå och skulle fira Marcus lillebror. Jag körde hela vägen och vädret var då betydligt bättre än på torsdagen. På kvällen var vi ut och åt och därefter blev det fest.

Söndagen blev mest bara lugn och vi åkte hem på eftermiddagen. Kvällen spenderades i stallet och sedan på soffan igen.


Igår så var det dags för jobb igen och jag är fortfarande så väldigt trött men en del är då helt självförvållat. :P

Iaf så skulle vi köra min mamma och hennes man till flyget efter jag slutade jobba då de ska fira jul hos några släktingar där nere och mamma ska även jobba några dagar på huvudkontoret. Så det var bara att sitta i bilen igen och åka fram och tillbaka till flyget. Åkte direkt till stallet vi kom hem och pussade lite på Hannah och levererade en ny säck kraftfoder till henne. Sofie hade varit så snäll och gjort allt annat denna dagen igen. (hon hade hand om Hannah på torsdag och på lördag oxå.)


Så det har blivit några timmar i bilen de seanste dagarna och det känns som att man varit på vift en hel del.


Jag slutade även med medicinerna i helgen så nu hoppas jag att jag ska hålla mej frisk och att allt är borta nu, vill inte att det ska bryta ut nå igen. Så jag håller tummarna nu! :) Men med tanke på vilken dunderkur jag ätit så borde alla baciller vara utrotade från kroppen iaf. :P


From fredag kommer jag ha hand om finaste Pluppen igen då Sofie ska åka hem under jullovet. Ska bli riktigt roligt att ha honom igen. Och så ska Hannah få komma igång ordentligt igen. (hon har juh gått på halvfart nu i två veckor med ridning ca varannan dag bara, eller kanske lite mer) Så slutet på detta år kommer nog bli kalas.


Finaste finaste Hannah!


Hon är juh som så charmig. :P

  




Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards