Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Annie - 8 december 2011 16:09

Nu börjar jag vara riktigt trött och less på att aldrig få vara frisk och pigg!


Efter att ha hostat i två månader var jag tillbaka till läkaren idag igen och denna gången fick jag utskrivet två olika hostmediciner som jag ska äta och även några andra tabletter som ska verka avsvällande.


Nu hoppas jag bara att detta är det sista jag behöver äta nu och att jag sedan kan få känna mej frisk.

Fick juh en del mediciner när jag var hos läkaren sist oxå. Det var dock för blodvärden och järnvärden mm. Och de lär jag juh få fortsätta äta ett tag till. (det går juh iofs bra) Bara jag blir frisk från hostan som påverkar så mycket annat, både sömnen och astman och all energi.


Jag gillar juh verkligen inte att gå till läkaren, det har inte med någon läkarskräck eller liknande att göra, utan när man väl är hos läkaren så får man liksom svart på vitt att man inte mår helt bra. Jag vill juh gärna förtränga sånt och bara köra på som vanligt. Men det är juh lite svårt när man fått en massa mediciner man ska äta. Då blir man som påmind.


Nej nu håller jag tummarna att allt snart är över och jag känner mej bra. Det finns juh så himla mycket jag vill göra och fixa och träna osv men orken finns bara inte.

Vill juh verkligen kunna rida ordentligt och träna igen.


 

har verkligen inga nya bilder så det får bli några gamla istället. Även denna är fotad av Jonna.


Av Annie - 8 december 2011 09:11

Yey såg att MMS bloggningen funkade från nya telefonen. :)

Nu kan man blogga ännu mer utan att behöva sitta vid en dator hela tiden.


Har juh glömt berätta att jag tecknat om mitt nummer från kontantkort och istället bytt till abonemang. Och då fick jag med en ny telefon. En Samsung Galaxy S plus. Den kom i tisdags så jag har inte riktigt hunnit lära mej den ännu, men den är väldigt fin och verkar extremt bra. (Den har slagit Iphone i flera tester så ganska bra ska den nog vara iaf.) Dock är den lite väl stor men det vänjer man sig nog vid.


Jag hade juh precis hunnit lära mej min gamla telefon som jag köpte i somras. :P


 

Denna telefon fast min är vit.

Av Annie - 8 december 2011 08:35

Testar att blogga från nya telen och ser om det funkar bättre nu. :-)

 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards