Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Annie - 15 december 2011 12:45

Ikväll blir det som sagt konsert i lule och på scen står Motörhead!

Ska bli riktigt skoj att se. Då har man ett stort band tillatt bocka av från listan.

Har redan sett, Iron Maiden, Kiss, och AC/DC. Det är juh några världsband som man nästan ska se även om man inte lyssnar på dem så mycket. men bara så man iaf har sett. :P


Men ikväll är det Motörhead som gäller.   




 

Av Annie - 15 december 2011 09:22

Hyffsat iaf. Börjar känna mej bättre. Medicinerna har gjort att jag känt mej både hög och full och har legat halvdäckad i flera dagar. Men det är tydligen vanliga biverklningar från dessa mediciner.

Har bestämt mej för att ta tag i mitt liv och min hälsa ordentligt nu när jag blir helt frisk. Så ofta som jag har varit sjuk det här året har jag nog aldrig varit tidigare. Och jag börjar vara måttligt less nu. Så nu ska det bli ändring på saker och ting.


Alla planer jag hade med all träning och ridning blev juh inte riktigt som det var tänkt. Men vi tar nya tag efter jul och satsar vidare så tanken att komma ut på någon tävling till våren kvarstår.


Hannah har haft lite halvvila nu och har gått med Linnea några dagar och sen har även Sofie ridit henne någon dag och däremellan har hon vilat. Men stått helt har hon inte gjort. Men hon har väl inte gått allt för seriösa dressyrpass under denna tiden.


Idag ska Sofie rida henne då vi ska på konsert ikväll och Marcus skulle åka till stallet nu under dagen och mocka ochfixa all mat så slipper jag stressa dit efter jobbet. Det tycker jag är väldigt snällt av honom. :P Och sen vet jag att Sofie kollar till henne och motionerar henne.


Åh vad jag saknar sommaren och värmen.




  

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards