Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Annie - 21 december 2011 11:17

Igår hade vi möte i stallet där vi planerade hur vi ska fördela passen under julen. (det som vi har är lunchningen och intaget av de privata hästarna.) Känns så skönt att vi kan sitta ner och planera tillsammans när man kan och inte kan och alla hjälps verkligen åt, istället för att bara få en massa pass tilldelade sig. Det löste sig iaf väldigt bra.


Efter mötet tog jag iaf och red Hannah en stund och hon kändes väldigt fin och mjuk. (Sofie har gjort ett väldigt bra jobb. :D ) Hannah lyssnade väldigt bra och var inte alls springig, hon var dock ganska pigg, (fast det är hon nästan alltid) så det var inte speciellt konstigt. Hon lyssnade så bra ändå och kunde verkligen vänta.

Hon var väldigt fin och stadig i formen och jag kunde ha en högre form med bra energi.

Red lite öppna och skänkelvikning och de flöt på bra. Hon gjorde fina galoppfattningar och avbrott. Även övergångarna mellan skritt och trav var bra. Travade sedan av i lång och låg form.


Inte så mycket att skriva om egentligen, men det är så längesedan jag skrivit om ett ridpass så jag tyckte att det var på tiden nu när det var ett lite seriösare pass iaf. :)


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards