Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg under april 2012

Av Annie - 7 april 2012 18:34

Precis ridit ett bra pass på fina pluppen! :-)

 
Av Annie - 6 april 2012 11:00


 

Av Annie - 5 april 2012 20:13

Då taggar vi för kvällens partaj. :-P

 
Av Annie - 5 april 2012 17:37

Premiär för årets första grillning! :-)

 
Av Annie - 5 april 2012 16:04

Jag har juh inte så bra koll på saker. :P Kom på igår kväll att Linnea skulle ha Hannah idag så vi får träna på programdelar en annan dag istället. From imorgon har jag även hand om fina Pluppen då Sofie ska åka hem under lovet. Fina fina pluppen. Ska bli riktigt skoj att rida honom igen då han verkar ha gjort stora framsteg i ridningen sedan sist jag hade honom så jag ser fram emot veckan. Bara mån-ons som en annan kommer att ha hand om honom annars har jag honom till söndag nästa vecka.. Så nu kommer det bli fullt upp med två hästar igen, men det är som sagt bara roligt. :)


Var förbi stallet en sväng med lite morötter när vi ändå var på stan och handlade och då hade Linnea precis ridit, det hade varit ut en sväng. Så jag passade på att pussa lite på Hannah bara. :)


En mindre fin bild på pluppen från i julas när jag hade honom.


Och en lika osmickrande bild på Hannah.


Två fina är det iaf! 


Av Annie - 5 april 2012 13:45

Ikväll är det väl när man flyger till blåkulla?

Vill iaf önska alla en trevlig resa och flyg försiktigt. :P


 

Av Annie - 5 april 2012 10:03

Jag har verkligen fått en nytändning de senaste dagarna. Kan juh bero på att jag nästan är helt frisk, förutom lite hosta fortfarande, sen är man juh ledig några extra dagar nu under påsken och sen blir det juh ljusare ute. kan bero på väldigt mycket, men iaf så har jag betydligt mer energi, är riktigt träningssugen när det kommer till ridningen, Ridningen funkar så bra nu, och så är det juh tävling inplanerad. Och så är det diverse andra saker inplanerade nu under helgerna oxå som ska bli roligt.


Ja i vilket fall som helst så är jag iaf gladare och mer energisk nu än vad jag varit på länge! :)


Förutom på mornarna, då är jag fortfarande extremt trött och seg! Är verkligen ingen morgonmänniska och kommer nog aldrig bli det heller. :P


Humöret är på topp och nu är det mindre än två timmar kvar tills jag slutar jobba och sedan blir det ledigt!! 


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards