Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Annie - 2 februari 2012 22:30

I min "nya" vinterjacka som jag beställde tidigare från kingsland. En dunjacka är det.


Den är så gudomligt mysig och gossig utan att vara klumpig och idag när termometern visade -31 grader i stallet så frös jag inte. (kors i taket!!) Okej att jag hade byltat på mej extremt mycket kläder men ändå.


Kan bara säga att det helt klart är ett av mina bästa köp. Och ännu bättre blir det juh att jag fyndade den på rea. :P


   

Av Annie - 2 februari 2012 16:20

De ska tydligen bli mer än 30 minusgrader imorgon!!! Jag kommer seriöst att avlida. Jag är en person som verkligen inte klarar av kyla. hatar det verkligen, och nu ska det bli så ruskigt kallt. USCH! Sen ska det hålla sig mellan -20 och -27 tills på tisdag, sen skulle det tydligen börja bli lite varmare.


Jag gruvar mej verkligen!


 


Nu längtar jag verkligen ännu mer tillbaka till bahamas och värmen!


Vill passa på att ge ett STORT cred till de som klarar av att rida (och allmänt bara vara ute) ute när det är så kallt. Jag förfryser juh varje liten kroppsdel jag hjar så fort jag kliver utanför dörren även om jag har ett ton kläder på mig. Och när jag förfryser mig så tar det så ont så jag bara vill gråta. Så min stackars lilla pålle får då glatt nöja sig med att gå i ridhuset ett tag framöver. (Eventuellt att jag tar mej ut och skrittar barbacka i några minuter, de e allt jag klara av.)

Av Annie - 2 februari 2012 11:51

Nu är man tillbaka till vardagen igen.

Lider dock av lite jetlag och håller på att förfrysa i denna extrema kyla. Inte vidare kul att gå från 30 plus till -27!


Längtar tillbaka till solen och värmen. Men ändå skönt att komma hem och få pussa på mina älsklingar igen. (Wilma och Hannah då alltså) Har saknat dem riktigt mycket. men ack så skönt att komma bort från vardagen ett tag och bara få njuta av ett underbart bahamas.


Men men, dags att komma tillbaka till verkligheten. Och det med råge då man fick ett extremt uppvaknande iom kylan. :P

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards