Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Annie - 11 februari 2012 19:03

Vårat internet fungerar tyvärr fortfarande inte som det ska. Ligger oftast nere och när det väl är igång så går det extremt segt. Så därför blir det tyvärr inte så mkt bloggning från min sida just nu.

Får försöka luska ut vad problemet är så vi kan fixa det så jag kan komma igång med bloggandet igen. Men tills dess så lär det bli lite dåligt med uppdateringen nu.


Kan försöka blogga lite mer från mobilen men tycker att det är ganska så trögt och jobbigt att göra det så vi får se.


   


Men förhoppningsvis så är jag snart tillbaka som vanligt.


Ha det bra tills dess.

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards