Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Annie - 19 februari 2012 22:05

Det är hon juh varje dag.


Men igår hade Linnea hoppat Hannah och hon hade varit superduktig! De hade hoppat 110 utan problem och Hannah hade tyckt att det var lattjolajbans och hade absolut inga problem med höjden. Åh vad jag bli stolt över mitt lilla hjärta. :P


Film kommer så snart jag har fått dem.


Blir ett väldigt kort inlägg nu då mitt ena pekfinger intre alls vill fungera. Kan knappt böja på det eller räta ut det helt och det värker hela tiden. Vet inte alls vad jag gjort heller. :P Men det är lite bökigt att skriva så därför avrundar jag här. Ville bara tala om att Hannah är så duktig. :P


En gammal bild från förra våren. 


Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards