Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Annie - 3 februari 2012 11:34

Imorse precis innan klockan ringde drömde jag att vi var kvar på bahamas och låg och solade. Minns att när klockan började ringa så sa jag i drömmen till Marcus att snälla vi kan väl ligga kvar och sola en stund till.


Gissa om jag blev bitter när jag väl vaknade och insåg att jag var hemma och det är -30 ute?!


Åh vad jag längtar tillbaka!!   

Av Annie - 3 februari 2012 09:19

Jag är en riktig toffelhjälte. :P Ne men skämt åsido så har jag alltid tofflor på fötterna när jag är hemma. Spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, tofflorna sitter alltid på. Beror mycket på att jag alltid fryser om mina fötter.


I vilket fall som helst så började mina tofflor jag hade bli väääldigt utslitna och trasiga, men jag orkade inte köpa nya. Så min mamma som såg mina tofflor köpte nya åt mej. Gissa om jag blev glad?!


De gamla tofflorna.









Silvertejp är verkligen guld värt, allt går att laga med silvertejp. :P och som sagt, det var verkligen på väg att falla isär.


Nya tofflorna då.





Fluffiga mysiga lila tofflor som inte är helt platta. :P


Sen har jag även fått ett spa fotbad av Marcus i present och det är verkligen helt underbart.  





Helt perfekt att mysa i pyjamas framför datorn och bada fotbad.         

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards