Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Annie - 17 februari 2012 15:36

Jag tror jag uttryckte mej lite klumpigt i mitt förra inlägg. Det var absolut inte menat som något negativt!

Det var mer bara att jag undrar hur folk får ihop hela sin vardag med allt och att jag kan känna dåligt samvete över att jag aldrig verkar hinna med saker utöver jobbet och stallet, och att jag alltid känner mej trött när helgen väl kommer.


Jag skulle aldrig någonsin vela vara utan hästarna och skulle aldrig för mitt liv få för mej att byta ut dem mot all tid i världen. Hästarna är en alldeles för stor del av mitt liv och jag skulle bli väldigt deprimerad om jag inte hade hästarna.


Så jag hoppas verkligenatt alla som läser mitt förra inlägg inte tror att jag är missnöjd över min situation och skulle vela ha det annorlund för så var inte fallet. Det var inte menat som något negativt, utan mer bara en reflektion över att jag inte skulle kunna få ihop min vardag om jag även skulle lägga in träningar på gym och diverse andra saker.


Jag har mitt andrum i stallet och kan verkligen slappna av när jag är där. När jag är i stallet så mår jag bra.


 


Mitt hjärta som jag aldrig skulle vilja vara utan.



Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards