Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Annie - 16 februari 2012 21:15

Dramatiskt eller hur??!


Ne men seriöst, under veckorna känns det nästan som så. Jag jobbar heltid, Åker bara hem och lagar middag, eller rättare sagt äter middag då Marcus är kock hemma hos oss. :P och därefter blir det till stallet direkt. Och när man kommer hem från stallet så är klockan oftast ganska mycket så då hinner man inte göra något. Bli bara att duscha, kanske sitta lite vid datorn och sedan sova, och så börjar man om nästa dag igen. Men jag är absolut inte missnöjd.


När det väl sedan blir helg så ska man hinna göra allt man inte hinner under veckorna och samtidigt hinna vila och ta det lite lugnt oxå. Jag förstår verkligen inte hur folk hinner med allt. Och ännu viktigare: vad gör jag för fel eftersom jag absolut inte hinner med något? :P Känner mej mest bara konstant trött, och har ofta lite halvdåligt samvete över allt.


Hur hinner folk jobba heltid, ha häst, träna på gym och vara social med folk och allt annat som ska hinnas med? Jag får inte ihop den matematiken.


Någon som har nåt tips eller erfarenheter hur man får allt att gå ihop? 

Av Annie - 16 februari 2012 10:54

Älskar mina halsdukar när det är så kallt. Och med bandit i öronen känns dagen ändå helt okej. :-)

 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards