Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Annie - 12 februari 2012 20:56

I fredags red jag bara ett joggingpass med Hannah då jag har haft så svårt med min astma i flera dagar.

Hon var mjuk och fin och lyssnade bra. Rund och fin i galoppen. Blev inte alls ett så långt pass då jag vart helt slut efter ca 30 minuter och kunde knappt andas öht.


Natten bestod av hostande och allmänt tungt bara.


Så igår var Sofie snäll och red ett dressyrpass med Hannah. Jag och Marcus var bara dit och fixade allt annat.


Idag fick sig Hannah en orentlig rykt då hon släpper så kopiöst med päls. (inte så smart kanske med min andning. :P)

Efter att jag ryktat henne gjorde jag i ordning henne för ett lättare pass igen pga samma andledning som innan.

Joggade henne i alla gångarter och hon var fin igen, lite tjafsig i vänster galopp men det gav med sig tillslut.

Det låg framme några travbommar oxå som vi passade på att rulla över några gånger i bägge varven.

Så ett kortare pass fick det bli idag igen och Hannah var lugn och fin.


Även om det nu bara varit lite lugnare pass så har hon iaf fått röra på sig i alla gångarter så hon lider nog ändå inte så mkt av att jag inte är helt frisk just nu.



Av Annie - 12 februari 2012 13:53

Första bildbomben från bahamas. :P


Miami Flygplats.




Vårat hotellrum, Precis kommit fram.






Första dagen vid poolen. :)







Kom en regnskur så vi gick iväg och kollade på atlantis. (första dagen)



















  

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards