Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Annie - 17 november 2011 11:16

Idag är jag hästledig då Linnea har hand om Hannah idag och imorgon.

I helgen har jag stalljour men det ska inte vara några problem. Jouren är juh ganska enkel nu, det är juh bara detta med att orka upp på morgonen. Vi har fått nya grannar och de har en bäbis som gråter ganska mycket på nätterna och det gör att även jag vaknar av det så nu börjar man känna sig lite sliten. Är det inte hostan som håller en vaken så är det något annat. :)


Ja till rubriken då ska jag direkt efter jobbet idag till banken och prata pension. :P

Känns ganska avlägset då jag har mååånga år kvar till pensionen, men killen från banken ringde och ville boka ett möte så då är det väl bara att gå dit och höra vad de har att säga. :D Jag har absolut inte tänkt en tanke på pensionen ännu, men man ska kanske börja i tid?   

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards