Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Annie - 26 november 2011 16:45

Imorgon är det första advent så idag har vi julpyntat här hemma.

Jag har inte det minsta julkänsla då det är slutet på november och idag har det blåst storm ute och nu på kvällen har det regnat. Jag tycker om att det är milt väder ute men lite snö skulle ändå inte skada.


Men iaf så tycker jag det är mysigt med julpynt hemma. Blir som en annan stämmning med all mysbelysning. :)


 

Av Annie - 26 november 2011 13:00

Fredagen spenderades juh på Western farm där vi först åt ett väldigt gott julbord. Det var väldigt god mat och mycket att välja på. Till det var det lite musikunderhållning och efter maten var det dags för den stora showen. Den var rikitgt bra och det var bra drag.


Träffade även en del bekanta där som det blev en del surr med.

Jag var väl inte i så jätte bra form, fick feber under dagen och det berodde nog på massagen och att jag fick knäckt upp ryggen, det måste ha utlöst något som låg kvar i kroppen sedan förkylningen. Så därför höll jag mig även ifrån tjurridningen denna kväll. Även om jag var väldigt sugen på att hoppa upp och rida.


Det var iaf en väldigt trevlig kväll!




Bild från förra gången jag red på tjuren. :) 

   


Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards