Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Annie - 22 november 2011 21:49

Idag blev det bara pyssel i stallet igen. Gjorde alla sysslor och kollade igenom henne. Såret på bakbenet såg jätte fint ut, men det var bara ytligt. Hon var lite varm just kring hoven men det är juh pga såret.


Hon var även lite varm på fram där hon hade bulan men hon ömmar inget och svullnaden hade gått ner lite från igår.


Har egentligen inte så mycket att skriva om just nu så därför tänkte jag gå och lägga mej istället. :P


Har iaf bokat en massagetid på fredag morgon så då ska jag knäcka till ryggen igen. Ska bli riktigt skönt att få det gjort.


God natt.

Av Annie - 22 november 2011 19:00

Idag är det ett år sedan jag började jobba på Billerud Skog.


Tiden går fort, fast ändå känns det som att jag har jobbat där i flera år. Det har varit ett riktigt roligt och lärorikt år och jag trivs jätte bra med mitt jobb.


     

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards