Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Annie - 25 november 2011 15:45

Julbord ska jag äta idag. Jag, Marcus, min mamma och min styv syster ska till western farm och äta deras julbord och se deras show. Ska bli riktigt trevligt, även om jag just nu är så trött så jag skulle kunna somna sittandes på stolen.


Ser fram emot kvällen och snälla Sofie tar hand om Hannah idag då vi ska åka nästan direkt efter jobbet.


Drack även årets första glögg i morse på jobbet. Tänk att snart är det jul, och på söndag är det första advent.

Blir att julpynta hemma imorgon, även om jag just nu inte har det minsta julkänsla. Blir nog bättre när det bli mysigt hemma med all julbelysning.



Av Annie - 25 november 2011 13:19

Igår var det dags att rida Hannah igen efter några dagars vila pga vaccinationen.


Blev bara ett lugnt joggingpass med fokus på låg form och att hon skulle vara avslappnad.

Hon var trevlig i skritten och traven och lyssnade fint. Tog en galopp i bägge varven och det räckte för att damen skulle tända till. Hon lyssnar jätte bra i galoppen och på avbrotten. Men det blir i traven efteråt som hon blir springig och vill smygöka hela tiden. Jag har då full förståelse att hon var pigg igår och vi löste traven hyffsat bra på slutet iaf.


Hannah frustade då så nöjt genom hela passet och var nog glad över att få komma igång igen.


En bild från i våras/somras. Åh vad jag saknar sommaren och värmen just nu. Istället för detta skittrista gråväder och regn. Eller så om det helst kan komma lite snö så det blir lite ljusare. Men kylan behöver inte komma. Vi är juh faktiskt i slutet på november nu!

Bortse från min väldigt dåliga hållning på bilden. :P Snyggt att den är knäppt mitt i lättridningen.

       

Av Annie - 25 november 2011 10:35

Imorse har jag varit på massage igen och fått löst upp alla knutar och knäckt till ryggen. Är inte alls så länge sedan jag var på massage sist, men jag kände att det var dags igen och det är bättre att jag går med ganska korta mellanrum så det inte hinner sätta sig så ordentligt som jag annars brukar låta det göra. Det blir bara mer problem om jag drar ut på det. Sen körde han även lite laser i svanken på mej då jag utvecklat en inflamation i leden mellan kotorna längst ner i svanken mot höften. Men nu är man iaf uppknäckt och är lite smått öm nu efteråt men allt känns redan såå mkt bättre.


Fick en strechövning jag ska göra för att sträcka ut musklerna i nedre delan av ryggen.

I övre delen av ryggen är jag överrörlig medans jag i nedre delen är väldigt kort och stel.


Bara att fortsätta gå med jämna mellanrum nu. :)


Ha en trevlig fredag!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards