Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Annie - 23 november 2011 11:04

Något som jag är riktigt värdelös på är att: spara pengar!

Jag kan verkligen inte spara för om jag vet att jag har pengar och jag hittar något fint jag vill ha ja då köper jag det. Eller så slösar jag upp alla mina pengar på småsaker eller onyttigheter som egentligen inte behövs.


Just nu skulle jag verkligen behöva spara pengar då vi ska till Bahamas men det går som bara inte. Har hela tiden tänkt att nåja jag hinner spara, men nu är det mindre än två månader kvar så det är inte alls lång tid kvar.


Nu kommer vi bo på ett all inclusive hotell så mat och dryck är ingenting jag kommer att behöva lägga ut pengar på då det ingick allt sådant hela dygnet. men man vill juh ändå ha pengar att handla för. Så därför har jag nu gett mej själv shoppingförbud fram tills vi åker. Haha vet redan nu att det inte kommer att gå så bra, visst jag kanske inte köper nå nya kläder eller saker, men kommer säkert ändå hinna slösa upp pengarna på något annat onödigt. Det är så tråkigt att spara! Jag kan inte förstå hur folk kan vara så bra på att spara när det är så trist. Tycker att det är roligare att spendera pengarna istället.


Sen är jag fullt medveten om att jag spenderar lite väl mycket pengar varje månad på Coca-cola och även cigaretterna kostar juh en hel del. Två väldigt onödiga beroenden man har.


Nåja nu ska jag iaf försöka spara pengar så gott det går.


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards