Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Annie - 18 november 2011 21:00

Har lite abstinens över att inte ha varit i stallet på två dagar.

Saknar mitt hjärta juh. Men är nog bra för min hosta att vara lite ledig oxå.


 






Märks att jag är lite väl trött då jag tidigare ikväll fick lite panik över om Linnea verkligen hade hand om Hannah idag eller inte. Vet att vi hade bestämt att hon skulle ha henne tors-fredag, så jag vet inte vad jag fick för mej så jag var tvungen att skicka ett mess till Linnea och fråga. Usch vad dåligt jag mådde och fick jätte dåligt samvete över att jag kanske hade glömt henne idag. Även fast jag kom på det vid 18 tiden och egentligen visste jag juh att vi hade bestämt att Linnea hade henne. Men jag fick totalt hjärnsläpp och efteråt kände jag mej som världens sämsta hästägare. Även om jag inte hade glömt henne på riktigt.

Av Annie - 18 november 2011 20:22

Även idag är jag hästledig och kvällen har spenderats i soffan. Har lite matkoma efter att ha ätit tacos till middag.


Blir en tidig kväll då jag är extremt trött och har stalljour hela helgen så det blir ingen sovmorgon.


Eftersom jag är så trött så försov jag mej en timme i morse! Jag har alltså stängt av två väckarklockar som jag har på telefonen och sen har även Marcus stängt av sin väckare så det blev lite kaos när jag vaknade och insåg att jag skulle ha börjat för 45 minuter sedan. Oups. Inte så mkt att göra åt saken men jag tycker hela dagen blir konstig när man har försovit sig.


Bjuder på en bild från i lördags där jag för en gångs skull inte är hästklädd.  

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards