Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Annie - 3 mars 2011 21:54

Nu har jag en telefon igen. :) Som tur var hade mamma en telefon som hon inte använde som jag fick låna tillsvidare så nu är jag kontaktbar igen. Jag insåg verkligen hur beroende jag är av min mobil när jag väl blev utan. Men nu känns det bra igen. Även om telefonen inte är av nyaste modell eller så eller har några flashiga (eller hur det nu stavas) funktioner så går det iaf att ringa och skicka sms med den, så jag är nöjd ändå. Då slapp jag den utgiften denna månad och kan istället köpa nå roligare saker för pengarna, typ hästgrejer. :D Det är juh så mkt roligare.


Idag är jag extremt trött och har varit det hela dagen. Känner hur det bränner bakom ögonlocken så jag tror faktiskt att jag ska krypa ner under täcket och ta en tidig kväll ikväll. Jag har juh inte lyckats så bra med det denna vecka utan klockan har varit kring tolv innan jag väl lagt mej.


/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards