Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Annie - 31 mars 2011 22:00

Idag fick Hannah en vilodag då jag absolut inte känner mej i form. Börjar känna mej förkyld och är allmänt orkeslös. Däremot så fick hon sig en ordentlig rykt och en välbehövlig frisering av manen. Så nu ser hon inte ut som en travare nå mer.   

Hon blev riktigt fin i sin nya korta frisyr.


Igår var vi och red runt slingan och Hannah var riktigt pigg.

När jag gjorde förhållningar så började hon nästan att piaffera då hon verkligen var på hugget. Söthäst! men glad och nöjd var hon hela passet och skötte sig utmärkt även om hon var lite småfjantig.

När vi kom tillbaka till gården var hon lite extra på tårna och när jag klappade henne innan jag hoppade av så hoppade hon till för en människa och sen för en bil. hmm. Tror hon börjar ha lite vårkänslor.

Men det är så skönt att det börjar vara ljust länge nu på kvällarna, Nu hinner man rida ut medans det fortfarande är ljust ute.


Nu ska jag gå och lägga mej och hoppas på att jag mår bättre i morgon. Orkar verkligen inte bli sjuk nu.



Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards