Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Annie - 17 mars 2011 08:37

Igår kväll så fick Hannah sig bara en promenad för hand då hon fortfarande var lite varm men nu hade iaf svullnaden gått ner. Ska kolla hur hon är ikväll och tänkte nog försöka skritta iaf om hon inte är varm. Så typiskt att vi ska få ett bakslag igen nu när vi precis var igång igen. Nå förhoppningsvis så är väl kanske detta snabbt övergående. Man kan juh hoppas iaf.

Men nog känns det surt att min häst ska bli skadad pga handhavande fel från någon annan.


Vi stod och mös en lång stund och Hannah var väldigt kramig. och så fick hon sig en ordentlig rykt.


Jag fick även höra lite mer detaljer från vad som hade inträffat, men det är ingenting jag orkar börja skriva ut här nu. Men jag kan bara säga att jag är verkligen inte glad över vad jag fick höra. Och det kommer att få koncekvenser.

Jag har även fått förståelse nu varför Hannah har börjat med en del andra saker oxå som hon inte gjort tidigare som inte är speciellt positivt.


Stackars gumman hade bara stått och skakat när hon komit ut. Hon måste ha blivit riktigt skärrad och mått dåligt. Usch jag blir så ledsen.


  

En bild från förra sommaren.

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards