Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Annie - 25 mars 2011 23:22

Shit vilken fin häst jag har, red i ridhuset idag för första gången på evigheter och idag skrittjobbade vi lite mer ordentligt då det inte varit så krävande ridning den senaste tiden. Och Hannah var superfin idag. Skitfin i formen, kom verkligen in och jobbade med bakbenen under sig och var bara så härligt stadig och positiv. Red en del skänkelvikning och öppna och ställde och böjde igenom henne så hon var riktigt mjuk och följsam. Vissa stunder tyckte hon att det blev lite jobbigt och ville som rinna iväg men det var det var väldigt lätt åtgärdat. Så härligt ridpass helt enkelt.


Jag var även och köpte en ryktsten idag så Hannah fick sig en ordentlig genomgång med den.


Wilma var oxå med i stallet ikväll för att inte behöva vara ensam hemma och hon fick sitta på läktaren medans jag red, Kajsas pappa var supersnäll och var barnvakt medans vi red och det var kanon så slapp hon vara själv i stallet. Nu har hon slocknat på soffan. :) Det är inte lätt för lill trollet att vara flera timmar i stallet.




Ne nu ska jag surfa vidare och se om jag hittar något roliga att beställa. :)

Av Annie - 25 mars 2011 13:25

ojoj nu har lönen kommit och jag kan juh säga att det kliar extremt i mina fingrar att beställa hem en massa saker igen. Det är juh såå roligt. Jag kan verkligen shoppa hur mkt som helst.   

Jag vet iaf vad jag ska sysselsätta mej med ikväll när jag kommit hem från stallet.

Jag är juh ensam hemma så det blir ett väldigt bra tidsfördriv ikväll.


Härligt med helg nu!

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards