Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Annie - 4 mars 2011 21:46

Idag kom juh som sagt mitt paket och jag tog och provade den nya höpåsen till Hannah redan ikväll. Och jag måste säga att Hannah såg väldigt nöjd ut över sin nya sak.   Hon tuggade så nöjt ur den. Så jag tror det blir kanon bra med den. + att den rymde väldigt mkt hö oxå. Om man packar den ordentligt så får man i ca 6 kg stod det så då är det inga problem att få plats med Hannahs kvällshö.


  


I övrigt så tar vi det fortfarande ganska lugnt. Idag fick hon vila, var och tog in hästarna vid 19.30 Är juh så skönt med plusgrader ute så då får de vara ute lite längre efter extremkylan som var tidigare och de fick komma in så tidigt.


Ne nu ska jag surfa vidare och se om jag kan hitta någon passande leksak att hänga upp i boxen. Hon gillar juh verkligen att pyssla med saker så det gäller att inte ha tex benlindor eller liknande inom räckhåll för henne, då hon tar dem i munnen och leker med dem. I början när vi flyttade till stallet så lyckades hon alltid få upp Pernillas skåp som står brevid boxen och drog ut alla benlindor mm på golvet, så pernilla fick ordna en liten låsanordning på skåpet så inte Hannah skulle kunna få upp det.   


/Annie

Av Annie - 4 mars 2011 15:18

Mitt paket från hööks har kommit nu. :D Så det blir att åka och hämta det efter jobbet idag. Åh det är så roligt att öppna paketen, även fast jag redan vet vad som är i. Och sen blir det stallet i vanlig ordning. Fast det blir att åka dit lite senare ikväll. 


Ha en trevlig fredag!


/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards