Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Annie - 15 mars 2011 10:32

Igår tog jag och Hannah ett lugnt joggingpass i ridhuset. Hon kändes framåt men fin ändå. Lite stel i början med efter en del ställande och böjande så släppte hon. Vi tog även lite galopp igår och Hannah blev riktigt lycklig över det. Hon smågrymtade och hade öronen framåt hela tiden. Haha hon är så söt. Men även om hon blev lite laddad så lyssnade hon fint och höll sig på mattan. Så vi fortsätter på rätt väg iaf.


Idag blir det en vilodag för Hannah då jag måste hoppa in och ha ridlektionerna ikväll. Så jag kommer ha lektioner från 17,45-20,45. Och eftersom det blev en sen kväll igår då jag åkte iväg på kalas efter stallet och var inte hemma förrän efter 22 så tänkte jag försöka lägga mej lite tidigare ikväll. Även om jag säkert inte kommer vara hemma förrän vid 22 ikväll heller, Då det ska nattas och fixas efter lektionerna. Marcus är iaf snäll och ska följa med ikväll för att fixa mockningen och höpåsarna till Hannah, då jag inte slutar förrän 16,30 och ska hinna käka lite middag och byta om innan lektionerna.


  


Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards