Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Annie - 4 april 2011 22:40

Här kommer lite bilder från igår när Hannah fick vara naken i hagen. :)



  


  


  


  


  

Av Annie - 4 april 2011 08:23

Ja det har verkligen varit usel uppdatering i helgen, men jag har helt enkelt inte orkat. Mår inte så bra just nu då det verkar vara någon förkylning som spökar. Vill helst att den ska bryta ut ordentligt så man kan få det överstökat. Jobbigt med huvudvärk och andningsproblem.


Men men, i Fredags så hade jag med Wilma till stallet då Marcus jobbade, Men jag och Hannah tog oss ändå en barbacka tur i ridhuset och Wilma fick sitta på min jacka i ena hörnet. Vi hade även sällskap av de två andra som står i vårat lilla stall, men alla de hästarna är juh oxå van med Wilma så det fungerade bra. :)

Hannah kändes pigg och lite motvillig till att jobba men efter en liten stund släppte hon och började jobba på bra. :) Blev ett kort pass på ryggen då mitt huvud höll på att explodera, så jag satt av och promenerade med henne när jag var nöjd med arbetet. Då fick även Wilma komma upp i famnen och promenera med oss. Hon var inte helt nöjd över att sitta på backen i ett hörn.


I lördags fick Hannah vila då jag var till stallet på dagen och fixade i ordning allt och hade tänkt åka tillbaka på kvällen och rida efter att Marcus slutat jobba. men då fick vi besök och klockan drog iväg så det blev inte så mkt av ridningen. Åkte bara förbi en sväng på kvällen och kollade till henne och ryktade igenom mm.

Det var nog lika bra att jag inte red heller för när jag efetr stallet skulle till affären och hyra en film så kändes det som att jag skulle svimma. (har svimmat tidigare, så känner igen "symtomen") Så det var bara att roffa åt sig en film och betala för den och Colan och sen ut och ta lite friskluft och sitta stilla i bilen en stund innan jag begav mej hemåt. Så den kvällen blev väldigt lugn.


Söndag så åkte jag och Marcus till stallet på dagen och fixade i ordning allt. Medans vi pysslade på med alla sysslor så fick Hannah stå naken en stund i hagen, Termometern visade 8 plusgrader och Hannah tyckte nog det var skönt att slippa täcket en stund. Passade även på att knäppa lite nya bilder men det har jag på datorn hemma så jag får ladda upp dem sen. Efter att alla sysslorna var klara så fick Hannah på sig ett täcke igen och vi åkte hem för att laga lite middag.

Åkte tillbaka vid 19 tiden och tog in henne från hagen och gjorde i ordning henne för en ridtur. Red i ridhuset och vi joggade mest bara och varierade formen lite och ställde och böjde lite. (vi hade bara tillgång till ena halvan av ridhuset då det var lektioner på den andra) Hannah var som vanligt pigg men hon lyssnade bra och kändes fin. Jag hade inte så stora krav heller så det var ett avslappnat trevligt pass helt enkelt.


nej nu måste jag återgå till arbetet. :)

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards