Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Annie - 11 april 2011 13:45


  

  

  


  

Av Annie - 11 april 2011 09:13

Helgen har mest bara varit lugn. I lördags så kom Marcus mamma och hennes man och min mamma på middag hemma hos oss. Vi bjöd på tacos, och det var en mkt trevlig kväll.

Mitt bricanyl (astmamedicin) har varit slut hela helgen så jag har inte direkt vågat anstränga mej desto mer för att slippa få ett astma anfall. Nu har jag iaf ringt och förnyat receptet så jag ska hämta ut det efter jobbet idag.

Så jag och Hannah har inte direkt gjort så mkt avancerat i helgen.

Vi har iaf släppt ihop Hannah och S igen efter att ha haft deras hage avdelad pga skada. Och det hade då bara gått bra. Hannah är nog glad över att få gå tillsammans igen, De är juh som piff och puff de där två. De vill alltid vara tillsammans.


Jag sitter för tillfället och kollar på begagnade hoppsadlar och har precis mailat på några stycken, så vi får se hur det blir med dem. Men jag måste köpa mej en sadel nu så Hannah får komma igång och hoppa igen, För hon tycker juh att det är så roligt med hoppning. :)



Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards