Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Annie - 21 april 2011 23:37



  


  


  


  


  


  


  

Av Annie - 21 april 2011 08:40

Ja gårdagens ridpass gick väl inte sådär jätte bra. Red på utebanan och Hannah var som ett skållat troll, herregud vad det var spring i dojorna hos henne. Hon vilade juh i tisdags, (förutom den lilla korta promenaden hon fick) så hon hade väl lite extra energi då. Och att jag sen var okoncentrerad och smått omotiverad gjorde inte saken så mkt bättre direkt. Jag fick göra halvhalt på halvhalt och det känns som att jag inte riktigt kan komma till ordentlig ridning på henne när hon är sådär springig och på. Fick rida mkt volter och svängar för att försöka dämpa energin så gott det nu gick. I nedsittningen i traven fick jag ändå bättre koll så jag kunde få tillbaka henne hyffsat utan att hon sprang på som ett ånglok. Fördelen igår var att även fast hon låg på som hon gjorde så blev det inte symaskinsben utan hon klev på ordentligt iaf.

Det som gick bäst var helt klart galoppen där hon kändes riktigt fin, och hon frustade flera gånger.

Nåja, det måste juh såklart finnas dagar när det går lite sämre oxå, och hon fick juh komma ut och röra på sig iaf så det var juh iaf bra.


Hannah innan ridturen i lördags.

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards