Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Annie - 14 april 2011 21:53

Idag har jag köpt mej en hoppsadel! Äntligen!

Hittade en fin begagnad som jag fick till ett bra pris så jag kunde bara inte stå emot. Det blev iaf en stübben siegfried MF. Jag har ju stübben på min dressyrsadel oxå så jag vet att det funkar bra och passar till Hannah.

Så nu längtar jag verkligen tills den kommer.

Jag betar av min önskelista allt eftersom nu. :D Även om det tillkommer nya grejer oxå hela tiden.


På söndag är det iaf inbokat att Helena ska hoppa Hannah på Kicki kursen. Det blir superbra för Hannah oxå, Hon blir nog glad över att få hoppa. :P


Hela dagen har bestått av en sprängande huvudvärk så nu tänkte jag faktiskt gå och sova. Ikväll blir det juh iaf liite tidigare än vad det varit hittills i veckan.


God natt. Och imorgon är det fredag. Riktigt skönt!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards