Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Annie - 18 april 2011 23:16

Idag blev det bara lite lätt jogging i paddocken. Det blåste halvt om halvt storm men Hannah skötte sig kalas trots det. Hon kändes mjuk och fin och travade på bra framåt, Satt av efter typ 20 minuter och promenerade med henne som avslutning innan vi gick in. Blev väl ett pass på ca 35 minuter.

Kort och gott ett avslappnat pass.


 

Av Annie - 18 april 2011 15:21

Nu har min sadel kommit! :)

Blir att hämta ut den direkt efter jobbet. fast jag mpste köpa mej en sadelgjord innan jag kan prova rida med den. Så det blir att införskaffa det i veckan.


Igår hoppade juh som sagt Helena Hannah på förmiddagen och jag tyckte det såg jätte bra ut. Hannah såg ut att sköta sig och hålla sig i skinnet. och hon hoppade även riktigt fint. Tyvärr hade underlaget släppt så de gick omkull, jag såg inte just det då jag var inne och gjorde iordning nästa häst åt Helena, men det hade tydligen gått bra ändå och de hade hoppat några språng efter det oxå. Så ikväll blir det lite jogging för Hannah då hon kanske har lite träningsvärk efetr igår. Ska även känna så hon inte fick något av omkullridningen, men hon såg då inte ut att ha några problem efter passet så det var nog inte så illa iaf. Skönt.


Lite bilder på Hannah från igår innan hoppträningen när vi höll på att göra iordning. Marcus stod och höll i henne och fotograferade samtidigt.

  



  


  

Lilla Wilma är såklart oxå med i stallet och håller koll. :)


 


  

Av Annie - 18 april 2011 10:46

Tycker Wilma ser ut som en liten valp på bilden. Även fast hon är 18 månader. :)


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards