Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Annie - 19 april 2011 22:41

Idag fick Hannah en vilodag. Marcus var med till stallet oxå och jag passade på att ta ut Hannah i paddocken för att gå några varv och sen även få lite nya bilder.

Blev en hel del fina bilder, men jag lägger upp dem lite i omgångar.


Bjuder iaf på ett smakprov från kvällen.



  





Av Annie - 19 april 2011 19:00

Var juh och hämtade ut sadeln igår.

Här kommer lite bilder som jag knäppte lite snabbt innan jag åkte till stallet.



  


  


Den var i bra skick, jag ska bara ta och smörja den lite så blir det nog kalas.

Och eftersom jag fick den till ett bra pris så är jag nöjd.  

Av Annie - 19 april 2011 15:15

Jag gillar verkligen lila. Och helst mörklila. Så jag blev juh glad när jag såg detta. :) Men däremot är jag lite kluven till om Hannah passar i det eller inte.

Vad tror ni, Tror ni Hannah skulle passa i lila?



  


Sen fanns det även denna färg variant av schabrak, finns i både allround och dressyr.


    

Av Annie - 19 april 2011 13:38

Jag tyckte detta schabrak var som gulligt. Jag är inte så mkt för rosa egentligen, men detta var som ändå okej då det inte var bara rosa.

Och brunt och rosa var juh faktiskt en ganska bra  kombination.


 

Av Annie - 19 april 2011 10:29

Här kommer ytterligare två bilder som knäpptes i söndags. Fast dessa är på Wilma utanför stallet.




 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards