Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Annie - 22 april 2011 23:22

Ja även dagens ridpass kan vi dra ett streck över. Hannah var sjukt pigg, tror hon har vårkänslor. I början av passet gick det ändå helt okej i alla gångarter, Fick till några bra öppnor, och en hel del bra övergångar. Efter en stund fick jag magvärken från helvetet så jag trodde jag skulle ramla av hästen pga smärta, Jag är ändå inte den som är så känslig utan brukar bara bita ihop, men detta var verkligen hemskt. Har knappt någonsin varit med om något liknande.

Fortsatte rida en stund iaf, men då det inte blev bättre så började jag spänna mej vilket gjorde Hannah spänd och det blev bara pannkaka. Jag orkade inte sitta ordentligt och Hannah blev bara springig, så jag valde att trava av henne och avsluta istället. Det var verkligen inte detta jag hade planerat som dagens ridpass men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Jag som hade planerat in ett ordentligt dressyrpass idag. Nåja vi tar nya tag i morgon och då hoppas jag då att jag ska kunna få ett ordentligt pass iaf.


 

Av Annie - 22 april 2011 13:56

Jag glömde juh bort att skriva igår att jag var och shoppade lite nya grejer till hoppsadeln.

Köpte en sadelgjord, ett schabrak, en ny fårskinnspadd, ett sadelöverdrag och ett par stigbyglar. Så nu har jag iaf en komplett hoppsadel att använda oxå. Skojigt!


Fast nu har jag gett mej själv shoppingförbud resten av månaden. Kan juh inte spendera upp hela lönen redan nu, måste kanske ha något att leva på resten av månaden oxå. (hmm, undra hur det ska gå. :P )


Jag har inga bilder ännu på det jag shoppade, men tänkte ta med kameran till stallet ikväll, så jag kan knäppa kort då, om jag kommer ihåg det. :)

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards