Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Annie - 12 april 2011 10:39

Ja igår fick Hannah en vilodag, det var bara pyssel och sen så fick vi en ny hyresgäst ner till vårat stall från storstallet, och den som stått där tidigare flyttade upp till storstallet. Hannah är juh inte helt obekant med hästen då vi varit ut och ridit några gånger tillsammans. Så det gick lugnt till. Var bara något litet skrik från Hannahs sida och sen försökte hon äta från den andra hästen höpåse som hängde i boxen. :)

Hannah var på pusshumör igår, så fort jag stod brevid boxen så skulle hon med mulen i ansiktet på mej och i nacken och gossas. man kan juh inte annat än skratta åt henne. -


en gammal bild på mej och Hannah.

 


Nu håller jag även på att maila om en sadel som det lutar åt att köpa. Det blir nog bra det här. :)

Jag längtar oxå sjukt mkt till att allt har börjat torka upp ute så man kan träna på utebanan och rida efter alla skogs stigar. Jag vill ha sommar!


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards