Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Annie - 16 april 2011 23:54

Åh min häst är juh bara så fin.

Red ett pass i ridhuset ikväll och hon var bara så fin.   

Så stadig, positiv och bara allmänt härlig. Blev inte ett så jätte långt pass då hon var så fin men blev väl iaf en 40 minuter.

Åh jag är så glad. Men skriver mer imorgon.


Nu efter stallet har jag och Marcus sett film och ätit godis!


Och nu är det dags för sängen, ska upp ganska tidigt imorgon för att åka till stallet, Helena ska hoppa Hannah och jag ska assistera med diverse hästar. :)


God natt!

Av Annie - 16 april 2011 18:01

Och idag blev det sovmorgon faktiskt. Skönt att få sova ut ordentligt.

Nu på dagen har jag och Wilmis varit i stallet och gjort färdigt alla stallsysslor så nu är det bara intag och ridningen kvar. Åker lite senare och fixar det så får hästarna ändå vara ute i det härliga vädret.


Efter stallet åkte vi till mamma där både jag och Wilma fick äta massa gott, och nu har jag landat i soffan för en liten stund sen.


Jag har juh kommit på att nu när jag köpt en hoppsadel så måste jag juh köpa ännu mera grejer. Måste juh införskaffa mej lite hopputrustning nu oxå. HAHA egentligen är det väl inte så mkt jag måste köpa, förutom schabrak och en martingal kan juh vara bra oxå. :P Men nu har jag juh ännu en ursäkt till att shoppa ännu mera grejer som jag älskar! Åh vad roligt och det kliar verkligen i fingrarna. Det är juh bara det att man önskar att man hade mycket mera pengar att shoppa för. Men man får väl ta det lite åt gången, Bara det att jag är så extremt otålig och vill ha så mkt på en gång.

Nåja man får väl se nöjet i att man istället får köpa grejer vid flera tillfällen istället. :D


Ha en trevlig lördag! 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards