Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Annie - 10 april 2011 22:58

Ikväll tog jag och borstade Hannah i säkert en timme och medans vi bara stod och kramades så slog mej tanken hur lycklig och glad jag är över att Hannah är min. Min alldeles egna häst. Jag kunde inte låta bli att le för mej själv över hur bra det kändes och det var verkligen en stund av lycka. :)

Jag är så otroligt glad över att jag fick chansen att köpa denna underbara häst av Helena och jag vet att Hannah var speciell för Helena oxå så det känns verkligen kul att hon blev min.

Hannah har juh oxå en härlig personlighet och hon är verkligen bara för go. 


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards